Levering in  Nederland &  België
LET OP!    Tijdens de bouwvak kunnen in de periode van 8 t/m 26 augustus online bestellingen van ZONWERING-ONDERDELEN  ca. 2-3 dagen langere levertijd hebben dan de standaard levertijd. Wij verzoeken u hier rekening mee te houden. Dit geldt NIET voor grote producten zoals complete zonweringen, rolluiken, terrasoverkappingen,garagedeuren enz. Deze producten worden volgens de normale opgegeven levertijd geleverd.     Hartelijk dank voor uw begrip!
zonwering-onderdelen.nl 5 out of 5 based on 573 ratings.

Retour sturen van uw bestelde artikel


Het kan gebeuren dat uw bestelde artikel niet het juiste is of niet past.
Bij ons hebt u de mogelijkheid om uw bestelling terug te sturen.
Let op: retourzendingen zijn geheel voor risico van de koper.
Dit houdt in dat Multilogo Stores niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen.
Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

•  U hebt het recht om uw artikel retour te sturen of om te ruilen binnen 14 dagen,
•  De 14 dagen gaan in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
•  Het artikel dient teruggestuurd te worden samen met de ingevulde retourformulier.
•  Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat, ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk
•  in de originele verpakking wordt teruggestuurd.
•  Artikelen die speciaal op maat zijn gemaakt of speciaal voor u zijn besteld, zoals bij zonwering of rolluiken kunnen niet retour worden gestuurd.

 Als u de bestelling al heeft betaald, dan wordt het betaalde bedrag ( inclusief de eerste verzendkosten) binnen 14 dagen
na ontvangst aan u teruggestort. Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen nadat het
artikel is ontvangen.


Retouradres:
Multilogo Stores
Nij Toerenburg 9
9076 MA St.Annaparochie

De pakbon of de (kopie) factuur dient samen met het retourformulier meegestuurd te worden in de verpakking! 

 

Klachtenafhandeling



Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren.

 

Multilogo Stores raadt u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@multilogo.nl of door een brief te sturen naar:

 

Multilogo Stores
Afd. klachtenafhandeling
Nij Toerenburg 9
9076 MA St.Annaparochie

 

Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto’s mee van de schade. Na ontdekking van een defect of schade heeft u 48 uur de tijd om het defect te melden.

 

Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering.

 

Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Multilogo Stores zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.


Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.

 

Onder de volgende omstandigheden zal het retour gestuurde product niet voor garantie in aanmerking komen:
Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.

 

Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan ons. Wij streven er naar om altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen.

 

Klachtenafhandeling:

U ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens.

 

Wij reageren uiterlijk binnen 2 werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken en af te handelen.