Levering in  Nederland &  België
zonwering-onderdelen.nl 5 out of 5 based on 573 ratings.

Retour sturen van uw bestelde artikel


Voor uw aankopen (uitgezonderd producten die voor u op maat zijn gemaakt zoals zonwering, rolluiken etc.) geldt bij ons een bedenktermijn van 30 dagen nadat u het product ontvangen hebt.
Binnen deze termijn kunt u gratis retourneren. Als u meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat u het laatste artikel hebt ontvangen.

• Vul binnen 30 dagen na ontvangst het retourformulier in of retourneer in één van onze winkels. Geeft u duidelijk aan welke oplossing u wenst.

• Na afloop van de 30 dagen, hebt u nog eens 14 dagen de tijd om uw product in originele staat met verpakking terug te sturen.

• Gebruik de originele doos of verpakking om het product in te pakken. 

• Print de verzendlabel en plak dit op de doos. Hebt u geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan zelf op de doos.
  Gebruik hierbij als adres het adres op het verzendlabel, verzending is dan gratis.

• Breng uw pakket naar een postkantoor bij u in de buurt.

• Bij het afgeefpunt ontvangt u een track-&-trace-code waarmee u de geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook uw verzendbewijs.
  Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen wij u  een bevestiging per mail, en betalen wij binnen 14 dagen het betaald bedrag aan u terug.

Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren

De pakbon of de (kopie) factuur dient samen met het retourformulier meegestuurd te worden in de verpakking! 

 

Hebben wij uw besteling met een pakketzegel aan u verstuurd?
Klik dan op deze link voor het aanmaken van een GRATIS retourzegel:

 

 Voor het retour sturen van enveloppenpost dient u deze zelf voldoende te frankeren.

 

Klachtenafhandeling



Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren.

 

Multilogo Stores raadt u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@multilogo.nl of door een brief te sturen naar:

 

Multilogo Stores
Afd. klachtenafhandeling

Nij Toerenburg 9
9076 MA St.Annaparochie

 

Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto’s mee van de schade. Na ontdekking van een defect of schade heeft u 48 uur de tijd om het defect te melden.

 

Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering.

 

Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Multilogo Stores zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.


Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.

 

Onder de volgende omstandigheden zal het retour gestuurde product niet voor garantie in aanmerking komen:

Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.

 

Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan ons. Wij streven er naar om altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen.

 

Klachtenafhandeling:

U ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens.

 

Wij reageren uiterlijk binnen 5 werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken en af te handelen.