Levering in  Nederland &  België
zonwering-onderdelen.nl 5 out of 5 based on 573 ratings.

Retour sturen van uw bestelde artikel

Voor uw aankopen geldt bij ons een bedenktermijn van 30 dagen nadat u het product ontvangen hebt.
Binnen deze termijn kunt u gratis retourneren of aangeven dat u dat wilt gaan doen.
Als u meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat u het laatste artikel hebt ontvangen.
• Namelding dat u van de koop afziet, hebt u nog eens 14 dagen de tijd om uw product terug te sturen.
• Gebruik indien redelijkerwijs mogelijk de originele doos of verpakking om het product in te pakken.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (klik HIER), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Wij prefereren de volgende wijze van retourneren:

• Vul binnen 30 dagen na ontvangst het retourformulier in of retourneer in één van onze winkels. Geeft u duidelijk aan welke oplossing u wenst.
• Print de verzendlabel en plak dit op de doos. Hebt u geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan zelf op de doos. 
• Gebruik hierbij als adres het adres op het verzendlabel, verzending is dan gratis.
• Breng uw pakket naar een postkantoor bij u in de buurt.
• Bij het afgeefpunt ontvangt u een track-&-trace-code waarmee u de geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook uw verzendbewijs. 

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.


U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.
U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Let op: Producten die voor u op maat zijn gemaakt (zoals zonwering, rolluiken, terrasoverkappingen en speciaal voor u bestelde producten etc.) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen wij u  een bevestiging per mail, en betalen wij binnen 14 dagen het betaald bedrag aan u terug.

Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren.

De pakbon of de (kopie) factuur dient samen met het retourformulier meegestuurd te worden in de verpakking! 

  

Hebben wij uw besteling met een pakketzegel aan u verstuurd?
Klik dan op deze link voor het aanmaken van een GRATIS retourzegel:

 

 Voor het retour sturen van enveloppenpost dient u deze zelf voldoende te frankeren.

 

Klachtenafhandeling



Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord.
Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren. Multilogo Stores raadt u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren.
Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft,
kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@multilogo.nl of door een brief te sturen naar: 

Multilogo Stores
Afd. klachtenafhandeling

Nij Toerenburg 9
9076 MA St.Annaparochie
 

Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto’s mee van de schade. 
Na ontdekking van een defect of schade dient u deze zo snel mogelijk te melden.
Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens.
Multilogo Stores zal in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie geven op uw klacht.
U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform, klik HIER

Uitsluitingen:

Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
• Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.
• Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.
Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling.
U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan ons, bij een terechte garantieclaim betalen wij de verzendkosten voor u.
Wij streven er naar om altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen.